„Candy Crush Saga” przynosi 5 mln USD dziennie

DI
opublikowano: 20-02-2014, 00:00

Zanosi się na kolejny wielki debiut spółki z branży internetowej. Na giełdę w USA planuje wejść producent popularnej gry mobilnej.

Firma King, producent gry „Candy Crush Saga”, planuje IPO w USA. Od czasu jej wprowadzenia w 2012 r. prosta gra została pobrana ponad 500 mln razy. Jest darmowa, ale gracze płacą za dodatki. Producent przebojowej gry na smartfony i tablety miał w 2013 r. 1,9 mld USD przychodów, co daje 5 mln USD każdego dnia. Zynga i Supercell, inne znane firmy z tej branży, miały po 900 mln USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu