Carrefour Polska: 480 mln zł inwestycji w 2005 r. w rozbudowę sklepów i logistykę

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 13-12-2005, 20:32

Carrefour Polska zainwestował 480 mln zł w 2005 roku w rozbudowę sieci sklepów wielkopowierzchniowych i logistykę. W przyszłym roku firma zamierza zainwestować do 300 mln zł w rozbudowę sieci sklepów Champion - podała firma w czasie wtorkowej konferencji prasowej.

Carrefour Polska zainwestował 480 mln zł w 2005 roku w rozbudowę sieci sklepów wielkopowierzchniowych i logistykę. W przyszłym roku firma zamierza zainwestować do 300 mln zł w rozbudowę sieci sklepów Champion - podała firma w czasie wtorkowej konferencji prasowej.

Obecnie Carrefour Polska posiada 103 sklepy, w tym 32 hipermarkety pod marką własną oraz 71 supermarketów pod marką Globi/Champion.

W obecnym roku sieć przejęła 12 hipermarketów Hypernova od firmy Ahold i otworzyła 6 następnych pod marką własną. Jak poinformowała firma, obecnie sieć korzysta z usług 2.100 dostawców, z czego 180 stanowią dostawcy lokalni, oferujący produkty o krótkim czasie przydatności do spożycia.

"Prowadzimy działania eksportowe, głównie do Rumunii, Szwajcarii, Turcji, Grecji Czech i Portugalii. Wartość obrotów z tymi krajami w ramach sieci wyniesie w obecnym roku 1 mln zł. Nie jest to dużo, ale eksport z Polski dopiero się zaczyna" - powiedział prezes Carrefour Polska, Allain Souillard.

Jego zdaniem, "można być zaniepokojonym niektórymi wypowiedziami przedstawicieli obecnego rządu i Sejmu dotyczącymi sieci handlowych", zwłaszcza dotyczących nadmiernych zysków sieci handlowych czy wzrostu bezrobocia, jaki miałaby wywoływać ich rozbudowa. Souillard stwierdził jednak, że "firma będzie starała się wytłumaczyć przedstawicielom rządu korzyści płynące z istnienia sieci handlowych".

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane