Czytasz dzięki

Carrefour rośnie, choć zysk spada

Zysk netto francuskiej sieci handlowej Carrefour zmniejszył się w pierwszym półroczu o 6,9 proc. Gorsze wyniki drugiego po amerykańskiej sieci Wal-Mart detalisty na świecie są konsekwencją niższej marży. Silna konkurencja, zwłaszcza na rynku francuskim i włoskim, zmusiła spółkę do obniżenia cen oraz stosowania wysokich rabatów i promocji.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ