CBS sprzedaje część swoich rozgłośni

(Tadeusz Stasiuk)
23-08-2006, 08:11

Amerykański nadawca radiowy Entercom Communications Corp. kupi od sieci CBS cztery rozgłośnie radiowe za 262 mln dolarów.

Amerykański nadawca radiowy Entercom Communications Corp. kupi od sieci CBS cztery rozgłośnie radiowe za 262 mln dolarów.

CBS zdecydował się odsprzedawać najsłabiej rozwijające się stacje radiowe. Dotyczy to rozgłośni w Austrin, Cincinnati, Memphis i Rochester, które przejmie Entercom. Wyniki finansowe sieci rozgłośni CBS maleją w ostatnich latach. W związku z tym nadawca zapowiedział cięcia kosztów – w 179 stacjach CBS pracę może stracić 115 osób (spośród 8,5 tys. pracowników). Entercom po transakcji z CBS będzie obecny w 22 miastach w USA.WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / CBS sprzedaje część swoich rozgłośni