CCC chce generować 1,0 mld zł przychodów do 2009 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 06-02-2006, 15:07

CCC zamierza do 2009 roku generować około 1 mld zł przychodów, z czego 40 proc. będzie pochodzić ze sprzedaży w sklepach dwóch nowych brandów, które spółka chce otwierać w połowie 2006 roku - powiedział PAP Mariusz Gnych, członek zarządu CCC.

CCC zamierza do 2009 roku generować około 1 mld zł przychodów, z czego 40 proc. będzie pochodzić ze sprzedaży w sklepach dwóch nowych brandów, które spółka chce otwierać w połowie 2006 roku - powiedział PAP Mariusz Gnych, członek zarządu CCC.

Planowane na ten rok 15 sklepów nowych marek dadzą spółce około 18 mln zł przychodów.

"Zakładamy, że oba produkty będą osiągać podobne wskaźniki, jak obecne sklepy CCC. Rocznie jeden sklep własny CCC przynosi nam średnio 2 mln zł. Można przyjąć, że 15 sklepów nowych marek, które będą otwarte mniej więcej w połowie roku, dadzą w tym roku około 18 mln zł przychodów. Na pewno będzie to widoczne w wynikach" - powiedział PAP w poniedziałek Gnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane