CCC zapowiada 1,7 mld zł przychodów w tym roku

[ANP]
opublikowano: 20-02-2013, 10:38

- Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych przychodów (1,31 mld zł o 20,7 proc. więcej). Duży wzrost (14 proc.) zanotowaliśmy w sklepach porównywalnych. Minusem była marża niższa o 4,5 pkt proc. w 2012 r., co zaważyło na wyniku finansowym - mówi Piotr Nowjalis, dyrektor finansowy CCC.

Spadek marży tłumaczy droższym USD w pierwszej połowie roku przy zakupie towaru oraz dłuższymi i większymi wyprzedaże.

Podkreśla, że spółka wyczyściła zapasy.Zostało 900 tys. par butów wobec 2,5 mln poprzednio.

- Marża brutto na sprzedaży na wiosnę spodziewamy się, że będzie wyższa o 2 pkt. proc. r/r. Konserwatywnie przyjęliśmy, że w tym roku będzie płaska - mówi Piotr Nowjalis.
- Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych przychodów (1,31 mld zł o 20,7 proc. więcej). Duży wzrost (14 proc.) zanotowaliśmy w sklepach porównywalnych. Minusem była marża niższa o 4,5 pkt proc. w 2012 r., co zaważyło na wyniku finansowym - mówi Piotr Nowjalis, dyrektor finansowy CCC.

Spadek marży tłumaczy droższym USD w pierwszej połowie roku przy zakupie towaru oraz dłuższymi i większymi wyprzedażami.

- Chcemy co roku rosnąć 20-25 proc. 1,7 mld zł przychodów chcemy w tym roku wygenerować. Będzie to wynikać z otwarcia 61,5 tys. mkw, co daje 150 sklepów - mówi Dariusz Miłek, prezes CCC.

Dyrektor finansowy dodał, że takich wzrostów nigdy nie było.

- Spółka jest przekonana,że poprawi zysk netto w tym roku o ponad 40 proc. - powiedział Piotr Nowjalis.

Prezes Miłek dodał, że rentowność netto w tym roku będzie na poziomie minimum 10 proc

-Dywidenda z tegorocznego zysku będzie. Zakładamy, że nie będzie niższa niż w 2012 r. ( wówczas 1,6 zł na akcję) - powiedział Piotr Nowjalis.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [ANP]

Polecane