CEDC zdołał zwiększyć zysk

WIS
opublikowano: 09-08-2010, 00:00

Znany producent wódki, notowany na giełdach Nasdaq oraz GPW, zanotował w II kwartale 2010 r. przychody netto ze sprzedaży na poziomie 175,6 mln USD, wobec 175,9 mln USD w tym samym okresie 2009 r. Mimo to zdołał zwiększyć porównywalny zysk operacyjny z II kwartału z 36,3 mln USD w 2009 r. do 44,7 mln USD w roku bieżącym.

— Dostrzegamy poprawę popytu konsumentów na naszym największym rynku. W Rosji, która reprezentuje 75 proc. zysku netto CEDC, nasza sprzedaż wódek w II kwartale 2010 r. wzrosła o 7,5 proc. w ujęciu ilościowym, a sprzedaż produktów importowanych Grupy Whitehall o 14 proc. — mówi William Carey, prezes CEDC.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / CEDC zdołał zwiększyć zysk