Cennikowe przychody Polsatu wzrosły o 49,6 proc. a TVN o 39,6 proc. we wrześniu

ISB
09-10-2008, 11:46

Wpływy reklamowe Polsatu we wrześniu, według oficjalnych stawek cennikowych, wyniosły 300,79 mln zł, co oznacza wzrost o 49,6% r/r, wynika z raportu TNS OBOP dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wpływy TVN wzrosły o 39,6% r/r do 281,51 mln zł.

"Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP1 z kwotą 138,3 mln zł, czyli o 5,8% wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2 - czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam o 6,9% do poziomu 92,1 mln zł" - czytamy w raporcie.

Dane opracowano na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Wpływy reklamowe TV Puls wyniosły we wrześniu 32,09 mln zł, co oznacza wzrost o 477,2%. Liderem wśród kanałów tematycznych jest AXN, którego przychody z reklam wzrosły o 180,1% r/r do 30,02 mln zł. Największym przegranym okazał się Polsat Sport - jego przychody reklamowe wyniosły we wrześniu 9,72 mln zł, co oznacza spadek o 68,7% w stosunku do stanu sprzed roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Cennikowe przychody Polsatu wzrosły o 49,6 proc. a TVN o 39,6 proc. we wrześniu