Centernet kupuje Telepin

KL
opublikowano: 02-10-2009, 00:00

Mediatel pozbył się swoich marek dla klientów indywidualnych. Kupił je Centernet Romana Karkosika.

Mediatel pozbył się swoich marek dla klientów indywidualnych. Kupił je Centernet Romana Karkosika.

Telepin i Telepin Mobi to telekomunikacyjne marki, należące dotąd do Eleteriksu — spółki zależnej Mediatela. Pod tymi nazwami sprzedawano karty telefoniczne obniżające koszty połączeń. Od wczoraj należą do Centernetu z grupy NFI Midas. Za obie marki zapłacił 3 mln zł.

Razem z Telepinem Centernet kupuje dostęp do rozległej sieci dystrybucyjnej — w sumie 85 tys. punktów. W komunikacie napisano, że "Centernet nabywa również unikatowy know-how związany z ofertą dla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających w celach turystycznych". Potencjał tego rynku szacowany jest na ponad 200 tys. użytkowników kart Telepin.

— Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalej kierowana do osób głównie dzwoniących za granicę, z tym że jej funkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamy również pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów. Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temu projektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkowników telefonii komórkowej — mówi Grzegorz Tomczyk, wiceprezes Centernetu.

Mediatel od pewnego czasu zapowiadał, że nie jest zainteresowany rozwijaniem usług detalicznych. Spółki nie wykluczają, że w przyszłości będą szerzej współpracować, np. przy stworzeniu wspólnej oferty dla rynku biznesowego.

— Podpisana umowa zakłada również współpracę z Centernetem w zakresie hurtowej terminacji ruchu telekomunikacyjnego — powiedział Marcin Kubit, prezes Mediatela.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane