Centrostal Wrocław poprawia wyniki

KAP
opublikowano: 16-08-2011, 00:00

Spółka prognozuje w tym roku 270 mln zł sprzedaży. To ponad 150 proc. więcej niż w kryzysowym 2009 r.

Spółka prognozuje w tym roku 270 mln zł sprzedaży. To ponad 150 proc. więcej niż w kryzysowym 2009 r.

Dystrybutorzy stali mają kryzys za sobą. Dobrymi wynikami pochwalił się m.in. giełdowy Stalprofil i Drozapol. W formie jest również Centrostal Wrocław, plasujący się pod koniec drugiej dziesiątki firm z branży.

— Po pierwszym półroczu 2011 r. zanotowaliśmy 135 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 96 proc. więcej niż w tym samym okresie 2010 r. Spodziewamy się, że na koniec roku nasze obroty sięgną 270 mln zł, a tonażowa sprzedaż stali przekroczy 100 tys. ton — mówi Tomasz Podlawski, prezes wrocławskiej spółki.

W 2010 r. firma miała 186 mln zł przychodów ze sprzedaży, o prawie 80 mln zł więcej niż w 2009 r. Zysk wyniósł nieco ponad 2 mln zł, choć w kryzysowym 2009 r. wrocławski Centrostal był pod kreską (1,7 mln zł straty).

Według przedstawicieli spółki, poprawa wyników jest efektem wyjścia poza region dolnośląski i otwarcia nowych rynków zbytu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy