Cherrypick wprowadził na rynek MatchUp Friends

GSU
opublikowano: 21-06-2018, 11:09
aktualizacja: 21-06-2018, 11:11

Pierwszy w tym roku tytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends, trafił dziś do sklepów Apple i Google na całym świecie. Do końca roku spółka wyda kolejne trzy projekty.

MatchUp Friends To familijna gra w formule memory, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata. Dzięki temu tytuł otrzymał wsparcie i promocję ze strony amerykańskiego giganta.

– Prosta, ale niebanalna rozgrywka i przystępna oprawa wizualna mają na celu obniżenie progu wejścia i zaangażowania jak największej liczby graczy mainstreamowych. –mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Od marca MatchUp Friends był testowany w fazie soft-launchu na wybranych przez spółkę rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA. 

– Uzyskane oceny są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Gra się monetyzuje i już teraz zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google. Na podstawie uzyskanych wyników będziemy podejmowali decyzje o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz budowaniu strategii pozyskiwania graczy dla tego typu projektów – mówi Marcin Kwaśnica.

Cherrypick Games do końca roku chce wydać kolejne trzy projekty. Najważniejszym będzie My Beauty Spa: Stars & Stories, bazujący na sprawdzonych założeniach mobilnego hitu spółki – My Hospital. Gra trafi do fazy soft-launchu w III kwartale br. W tym samym okresie spółka przetestuje Project Fame, grę na telefony komórkowe i tablety, w której gracz będzie zarządzał kompleksem luksusowego kurortu, pełnego sklepów, butików i salonów SPA. Ostatnim zapowiedzianym przez spółkę tytułem jest Crime Stories, gra z gatunku visual novel, który zyskuje coraz większą popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Gracze zaangażują się w mroczne śledztwa, przepełnione będą zwrotami akcji, interesującymi lokacjami oraz barwnymi postaciami.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Cherrypick wprowadził na rynek MatchUp Friends