Chevrolet zdradza plany na najbliższą przyszłość

DI, RZ
25-11-2009, 11:25

Chevrolet w Polsce zapowiada wprowadzenie całkiem nowej gamy samochodów do 2011 roku.

Szefem marki w Polsce, dyrektorem generalnym Chevrolet Poland, został Andrzej Żelazny. Na łamach "Rzeczpospolitej" menedżer mówi o najważniejszych celach koncernu na polskim rynku. Czyli? O reorganizacji marek należących do General Motors.

– Celem reorganizacji naszych struktur jest szybkie reagowanie na zmiany warunków rynkowych i potrzeb klientów. Chciałbym, aby marka Chevrolet była w Polsce coraz lepiej rozpoznawalna. Pomogą w tym całkowicie nowe produkty – zapowiada Żelazny.

Do końca 2011 r. Chevrolet planuje wprowadzenie zupełnie nowej gamy samochodów. Obecnie modelem, który ciągnie w górę wyniki marki, jest produkowany na Żeraniu Aveo. Jego sprzedaż wzrosła do ubiegłego roku o 13 proc. Pozostałe modele – kompaktowe Lacetti, średniej wielkości SUV Captiva oraz aspirująca do segmentu aut klasy wyższej Epica – są importowane z Korei.

"Rz" zamieszcza sylwetkę menedżera. Andrzej Żelazny (43 lata) jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Od 15 lat związany jest z General Motors. W 1994 roku zaczynał pracę w montowni opla astry na Żeraniu. Po siedmiu latach został oddelegowany do centrali Opla w Niemczech. Kierował tam zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy.

W kraju zajmował także stanowisko dyrektora Działu Obsługi Posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie odpowiadał za sprzedaż oraz marketing marki Saab. W marcu ubiegłego roku został szefem sprzedaży i marketingu Chevroleta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, RZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Chevrolet zdradza plany na najbliższą przyszłość