Chińczycy prześcignęli Twittera

ŁO
aktualizacja: 19-05-2017, 14:52

Amerykański portal społecznościowy przyciąga mniej internautów niż popularny serwis z Chin.

- Więcej osób korzysta obecnie z chińskiej platformy Sina Weibo niż z Twittera - podaje BBC.  

Telewizja powołuje się na wyniki chińskiej spółki, która poinformowała, że w pierwszym kwartale miała 340 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. To wynik o 30 proc. lepszy niż w zeszłym roku. Z platformy Weibo każdego dnia korzysta 154 mln osób, a aż 91 proc. z nich robi to na urządzeniach mobilnych, czyli smartfonach i tabletach.  

Dla porównaniu, Twitter ma 328 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, ale od dłuższego czasu nie potrafi zapewnić sobie znaczącego wzrostu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Chińczycy prześcignęli Twittera