Chwilowy spadek sprzedaży herbat

Witomski Tomasz
22-09-1999, 00:00

DO REDAKCJIChwilowy spadek sprzedaży herbat Pragnę skomentować kilka tez zawartych w artykule „Rośnie rynek niedrogich herbat” („PB” z 25.08.99). Moja firma jest wyłącznym importerem i generalnym dystrybutorem w Polsce herbat Dilmah, dlatego też zacznę od kwestii dotyczących naszej marki. Otóż hurtownia wymieniona w Waszym tekście nie jest hurtownią „Dilmah”, lecz niezależną od nas jednostką, która oprócz naszych produktów sprzedaje również herbaty innych marek. Jej obroty stanowią zaledwie kilka promili sprzedaży hurtowej marki Dilmah w naszym kraju i ograniczone są do...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Chwilowy spadek sprzedaży herbat