Cisco zapowiada wzrost zatrudnienia i umocnienie pozycji centrum w Krakowie

  • PAP
opublikowano: 06-06-2022, 18:35
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Globalne centrum usług amerykańskiej firmy technologicznej Cisco w Krakowie, które obchodzi 10-lecie działalności, zapowiedziało umocnienie swojej pozycji jako strategicznego oddziału firmy i dalszy rozwój polegający na zwiększaniu zatrudnienia.

Jak poinformowali przedstawiciele korporacji podczas poniedziałkowego briefingu, zespół Cisco urósł w ciągu 10 lat z 80 osób do 2,4 tys. pracowników.

Cisco Global Services Center w Krakowie świadczy usługi technologiczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom Cisco w ramach różnych działów, włączając w to badania zachowań klientów (Customer Experience), finanse i operacje. Oddział w Krakowie jest głównym hubem usług Customer Experience (CX) w regionie obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA).

„Dzięki temu, że ponad 70 proc. wszystkich krakowskich pracowników należy do zespołu CX, Cisco Kraków jest największym ośrodkiem inżynierów Cisco w Europie” - wskazał Thimaya Subaiya, wiceprezes i dyrektor generalny Global Customer Experience w Cisco.

Według niego stolica Małopolski będzie nadal odgrywała strategiczną rolę dla amerykańskiej korporacji. Dlatego – wskazali przedstawiciele Cisco – wciąż poszukiwani są nowi pracownicy do krakowskiego oddziału.

Adele Trombetta, wiceprezes odpowiedzialna w Cisco za obszar Customer Experience na region EMEA poinformowała, że z perspektywy biznesowej obszarami priorytetowymi w Krakowie są bezpieczeństwo, oprogramowanie i innowacje.

Na krakowskim kampusie firmy znajduje się jedyne w tym regionie Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) i Centrum Operacji Sieciowych (NOC) Cisco, a także zespół 350 specjalistów zajmujących różne stanowiska związane z cyberbezpieczeństwem. Ostatnio Kraków stał się także centrum dla przejęć Cisco.

„Ponadto dysponujemy 20 patentami opracowanymi przez inżynierów w Krakowie, które albo już są, albo wkrótce zostaną wdrożone w naszych produktach i usługach” - zapowiedziała Trombetta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane