Clear Channel we Wrocławiu

MPR
opublikowano: 14-01-2008, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej ClearChannel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych w stolicy Dolnego Śląska.

Firma reklamy zewnętrznej ClearChannel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych w stolicy Dolnego Śląska.

Kontrakt został podpisany na trzy lata i dotyczy citylightów zlokalizowanych w ścisłym centrum miasta, gdzie — na mocy rozporządzenia prezydenta Wrocławia — nie są dopuszczalne inne formy reklamy. 1 stycznia Zarząd Dróg i Komunikacji przekazał Clear Channel w dzierżawę 78 powierzchni typu citylight na wiatach przystankowych i na konstrukcjach wolno stojących.

— Wygrana umożliwia realizację kampanii miksowych, czyli łączących nośniki na wiatach z wolno stojącymi, zapewniających maksymalne dotarcie do grupy docelowej — informuje Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Firma jest polskim oddziałem koncernu Clear Channel Outdoor, który jest właścicielem 880 tys. nośników reklamowych w 63 krajach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MPR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy