Co 3. zamożny Polak zyskał w czasie kryzysu

DI
opublikowano: 30-06-2009, 13:04

Jedna trzecia zamożnych Polaków odczuła w  ub.r. poprawę sytuacji finansowej – donoszą WirtualneMedia.pl. Serwis powołuje się na wyniki badań przeprowadzonych przez Grupę ISQ na ponad 500 Polakach, których miesięczny dochód na członka gospodarstwa domowego przekracza 5 tys. zł  netto.

Tylko co 4. ankietowany przyznał, że jest gorzej niż rok temu. Aż 57 proc. ankietowanych stwierdziło, że kryzys gospodarczy został wyolbrzymiony przez media – informują WirtualneMedia.pl. Mimo tych dobrych wieści, niemal połowa respondentów zmieniła nawyki zakupowe i ograniczyła wydatki na dobra luksusowe. Niezmienne za to pozostały marki, które są dla Polaków synonimami luksusu. Jak podają WirtualneMedia, dla zamożnych Polaków marką symbolizującą luksus jest przede wszystkich Mercedes (23 proc. wskazań), a w mniejszym stopniu Lexus (13 proc.) i Chanel (12 proc.). Jedyny polski brand w czołówce - W.Kruk - znalazł się na 26. miejscu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Co 3. zamożny Polak zyskał w czasie kryzysu