Co najchętniej oglądamy w Internecie

opublikowano: 11-02-2007, 20:15

Ludzie w średnim wieku szukają w sieci przede wszystkim wiadomości, osoby młodsze szukają klipów muzycznych - wynika z najnowszego badania InsightExpress wykonanego na zlecenie Advertising.com.

Ludzie w średnim wieku szukają w sieci przede wszystkim wiadomości, osoby młodsze szukają klipów muzycznych - wynika z najnowszego badania InsightExpress wykonanego na zlecenie Advertising.com. Ankietę przeprowadzono wśród 500 pełnoletnich respondentów.

Blisko 50 proc. Internautów ogląda w sieci pliki z wiadomościami i muzyką – odpowiednio 48,6 proc. i 47,4 proc. Prawie co trzeci surfujący ogląda zwiastuny filmów i programy telewizyjne.

Mimo dużej popularności serwisów społecznościowych, tylko 20 proc. użytkowników sieci ogląda pliki tworzone przez innych użytkowników. Jednak takie pliki będą coraz popularniejsze, gdyż ich użytkownikami są przede wszystkim ludzie młodzi.

Internauci w wieku od 18 do 34 lat najchętniej oglądają programy telewizyjne, pliki video i właśnie pliki tworzone przez innych użytkowników. Ludzie w wieku powyżej 35 lat przeglądają głównie wiadomości, filmy i informacje sportowe.

Ankietowani Amerykanie przyznają się głównie do oglądania plików video w domu – tak stwierdziło prawie 90 proc. badanych.

PK, eMarketer

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane