Bored Games i polski producent klocków konstrukcyjnych mają umowę o wspólnej produkcji i promocji gier planszowych.
Bored Games, producent gier planszowych z grupy RLTY Investments,
podpisał z Cobi, największym producentem klocków konstrukcyjnych w
środkowej i wschodniej Europie, umowę w sprawie współpracy. Zakłada ona,
że Bored Games będzie realizować projekty gier oparte na dotychczasowych,
kultowych produktach Cobi, czyli klockach konstrukcyjnych. Jednocześnie
obie firmy będą współpracować przy tworzeniu, produkcji oraz
marketingu nowych gier planszowych. Promocja tytułów ma się odbywać
m.in. poprzez wspólne kampanie na Kickstarterze. W wyniku współpracy
Bored Games uzyska dostęp do sieci dystrybucji Cobi, która obejmuje 40
krajów. Umowa między partnerami została podpisana na czas nieokreślony.
Cobi jest na rynku od ponad 30 lat. Obecnie większą część sprzedaży
realizuje za granicą.
— Nasze klocki bawią już wiele pokoleń. Jesteśmy podekscytowani
koncepcją wprowadzenia ich w świat gier. Współpraca z Bored Games to
szansa na rozwój dla obydwu podmiotów — my oferujemy
doświadczeniebiznesowe na rynku zabawek dziecięcych, Bored Games
wprowadza innowacje, kreatywność i znajomość rynku gier planszowych —
mówi Robert Podleś, prezes Cobi.
Młody producent planszówek umowę z Cobi określa jako przełomową.
— Projekt łączący grę planszową i klocki konstrukcyjne to innowacyjna
propozycja na rynku, która zaoferuje zupełnie nową formę rozrywki.
Ponadto współpraca z tak rozpoznawalną i doświadczoną firmą oferuje nam
dostęp do ogromnej międzynarodowej sieci dystrybucji, co powinno
znacząco wpłynąć na nasze zyski. Współpracę z tak renomowanym partnerem
biznesowym odbieramy jako ogromne wyróżnienie. Pozwala to nam z dużą
dozą optymizmu patrzeć na rozwój naszego biznesu — mówi Sebastian
Srebro, prezes Bored Games.
W ramach współpracy z Cobi Bored Games realizuje projekty związane z
dwoma grami planszowymi opartymi na produktach producenta klocków.
Premiera pierwszej została wstępnie wyznaczona na styczeń 2020 r.,
podczas Norymberskich Targów Zabawek. Obecnie spółka przygotowuje się
także do premiery własnej gry „The Horror Game Show”. Pracuje też nad
dwiema innymi produkcjami. Pierwsza powinna wejść na rynek w II kw.
2020, a druga pod koniec przyszłego roku.
© ℗
Podpis: Grzegorz Suteniec