Cognos PowerPlay ruszył w zielonogórskim Polmosie

Firma Hogart zakończyła wdrożenie aplikacji Cognos PowerPlay w Lubuskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych Polmos z Zielonej Góry. Wdrożenie różniło się od podobnych projektów szerszym zakresem zarówno danych z systemu sprzedaży, jak i odbiorców tych danych. Zwykle tego typu projekty ograniczają się do analizowania danych jedynie przez dział sprzedaży. W przypadku wdrożenia Cognos w LWWG „Polmos” Zielona Góra informacje na temat sprzedaży docierają do kluczowych odbiorców informacji o sprzedaży pracujących w działach marketingu, finansów i sprzedaży. Cognos pozwala na prowadzenie analiz pod względem geograficznym, struktura sprzedawanych wyrobów, struktury grup sprzedaży, ilości opakowań, litrów, rankingów sprzedaży według klienta, średniej ważonej i należności. Pod względem technologicznym projekt został zrealizowany od strony bazy danych na platformie IBM AS/400, natomiast aplikacja prezentująca informacje działa w systemie Microsoft Windows NT.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ