Comarch Internet Banking wkracza do Tajlandii

DI
opublikowano: 29-09-2009, 10:54

Comarch informuje, że podpisał kontrakt na  wdrożenie rozwiązania Comarch Internet Banking dla klientów korporacyjnych z  jednym z największych banków tajskich, TMB Public Company Limited, należącym do  grupy ING.

Rozwiązanie Comarch Internet Banking dedykowane jest do obsługi zarówno klientów detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i klientów korporacyjnych. Zakres funkcjonalny systemu Comarch Internet Banking obejmuje platformę informacyjną, transakcyjną, komunikacyjną oraz dodatkowe aplikacje dla pracowników instytucji finansowych.

– W ostatnim czasie wymagania klientów korporacyjnych dotyczące platformy bankowości internetowej znacząco wzrosły (...) Główną zaletą naszej oferty był przede wszystkim szeroki zakres funkcjonalny rozwiązania. Jednak wiedza, doświadczenie i kompetencje Comarch w zakresie integracji  znacząco zwiększyły atrakcyjność naszej kompleksowej oferty w oczach TMB – powiedział Robert Florczyk, Dyrektor Sprzedaży w Comarchu.   
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Banki / Comarch Internet Banking wkracza do Tajlandii