Comarch ma kontrakt wart nawet 20 mln EUR

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 17-10-2005, 20:20

Polska spółka informatyczna Comarch SA zdobyła kontrakt na dostarczenie globalnego systemu lojalnościowego dla jednego z największych światowych koncernów energetycznych. Wartość umowy może osiągnąć w najbliższych latach nawet 20 mln euro.

Polska spółka informatyczna Comarch SA zdobyła kontrakt na dostarczenie globalnego systemu lojalnościowego dla jednego z największych światowych koncernów energetycznych. Wartość umowy może osiągnąć w najbliższych latach nawet 20 mln euro.

Wiceprezes krakowskiej firmy Paweł Przewięźlikowski poinformował PAP w poniedziałek, że wygranie przetargu ma ogromne znaczenie dla spółki, ponieważ umacnia jej pozycję jako dostawcy rozwiązań informatycznych dla sektora energetycznego. W przetargu polska firm pokonała ponad 20 konkurentów z całego świata.

"Nad tym kontraktem pracujemy już od kilku miesięcy, a uruchomienie systemu na pierwszych rynkach przewidujemy w przyszłym roku" - wyjaśnił wiceprezes. Spółka zamierza przyłączać do systemu po około trzy państwa rocznie.

Przewięźlikowski dodał, że umowa zakłada budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego w  Europie, Ameryce Północnej i Oceanii.

Comarch nie ujawnia nazwy koncernu, z którym zawarł umowę, ponieważ obowiązuje go tajemnica do momentu uruchomienia systemu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane