Comarch tworzy małe Allegro

KL
opublikowano: 17-02-2010, 00:00

Spółka otwiera się na klientów detalicznych. Uruchomiła pierwszy projekt B2C.

Spółka otwiera się na klientów detalicznych. Uruchomiła pierwszy projekt B2C.

W zeszłym roku giełdowa firma zainwestowała w rozwój systemów klasy ERP 32 mln zł. W tym roku liczy na obfite żniwa.

— Chcemy się rozwijać w tempie dwucyfrowym. Liczymy na zwiększenie sprzedaży o minimum 10 proc. Zamierzamy mocniej zaistnieć także za granicą, przede wszystkim w Europie Zachodniej — zapowiada Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu odpowiedzialny za sektor ERP.

Comarch chce też po- prawić pozycję rynkową w Polsce zarówno wśród dużych i średnich przedsiębiorstw, jak i wśród małych. Dla tych ostatnich ma system iComarch24. Jedną z jego części jest iGaleria24.pl — internetowa platforma handlowa, która ruszy oficjalnie już za kilka dni. Docelowo na platformie mają znaleźć się wszystkie e-sklepy, korzystające z oprogramowania Comarchu (obecnie jest ich około 300).

— To nasz pierwszy projekt typu B2C (business to consumer). Chcemy stworzyć namiastkę Allegro — mówi Zbigniew Rymarczyk.

Podał także, że szybko rośnie popularność innych usług w ramach iComarch24. W serwisie iKsięgowość24 działa już 300 biur rachunkowych, a w systemie iFaktury24 przez pierwsze dwa dni zarejestrowało się prawie 300 osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy