Comp nie wyklucza zwiększenia zaangażowania w Novitusie

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 23-01-2006, 20:12

Comp, który przeprowadził wezwanie na akcje Novitusa, skupując blisko 25 proc. akcji, nie wyklucza zwiększenia zaangażowania w tej spółce, a jednym z ewentualnych sposobów może być kolejne wezwanie - poinformował w poniedziałek PAP Jacek Papaj, prezes Compu.

Comp, który przeprowadził wezwanie na akcje Novitusa, skupując blisko 25 proc. akcji, nie wyklucza zwiększenia zaangażowania w tej spółce, a jednym z ewentualnych sposobów może być kolejne wezwanie - poinformował w poniedziałek PAP Jacek Papaj, prezes Compu.

Na pytanie, czy Comp zamierza zwiększyć udział w Novitusie, aby mieć większą przewagę nad BRE Bankiem w tej spółce, prezes powiedział: "Rozważamy tę sprawę. Jak się popatrzy na to, że w tej chwili jest dwóch akcjonariuszy posiadających po 25 proc. akcji, to jakaś logika w tej sytuacji się nasuwa (...) Nie wykluczamy więc, że będziemy kupować akcje Novitusa." 

Dodał, że decyzji Compu w tej sprawie można się spodziewać w najbliższym czasie. "To wymaga z naszej strony zakończenia różnych wewnętrznych spraw, ale myślę, że lada dzień coś się wyjaśni, jeśli chodzi o nasze decyzje".

Nie wyklucza, że Comp może ogłosić kolejne wezwanie na akcje Novitusa. "Nie wykluczamy i takiego wariantu" - powiedział prezes, pytany, czy Comp może ogłosić wezwanie na Novitusa.

"Novitus nam się podoba i chcemy osiągnąć cele strategiczne, a to pewnie wymagać będzie zwiększenia zaangażowania, ale o sposobie i cenie za wcześnie jest mówić" - dodał.

Comp wezwał w grudniu do sprzedaży 1.155.600 akcji Novitusa, stanowiących 24,999 proc. głosów na WZA, po 16,40 zł za sztukę.

Comp poinformował, że w ramach wezwania Internetowy Dom Maklerski przyjął zapisy na 2.009.615 akcji Notitusa.

BRE posiada obecnie 1.150.221 akcji Novitusa, co stanowi 24,9 proc. kapitału zakładowego i głosów.

Po trzech kwartałach 2005 roku Comp miał 6 mln zł zysku netto i 58,5 mln zł przychodów, a Novitus 5,1 mln zł zysku  netto i 41,5 mln zł przychodów.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane