Czytasz dzięki

Constar chce wydać 2 mln zł na kampanię informacyjną

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 18-08-2005, 19:14

2 mln zł ma wynieść koszt kampanii informacyjnej, którą chcą przeprowadzić Zakłady Mięsne Constar ze Starachowic. Kampania będzie prowadzona przez 2 miesiące -  poinformowała w czwartek na konferencji prasowej Tatiana Mindewicz-Paucz z firmy TFC Public Relation.

2 mln zł ma wynieść koszt kampanii informacyjnej, którą chcą przeprowadzić Zakłady Mięsne Constar ze Starachowic. Kampania będzie prowadzona przez 2 miesiące -  poinformowała w czwartek na konferencji prasowej Tatiana Mindewicz-Paucz z firmy TFC Public Relation.

W połowie kwietnia "Rzeczpospolita" i TVN poinformowały, że w wyniku wspólnie prowadzonego śledztwa dziennikarze wykryli, iż pracownicy Constaru "odświeżają" zapleśniałe kiełbasy, a wędlinom na etykietach przedłużają termin ważności. Po tych informacjach Inspekcja Weterynaryjna zarządziła wstrzymanie produkcji działu konfekcjonowania wędlin, a prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie Constaru.

Dyrektor ds. handlu i marketingu grupy Animex Michał  Dominik poinformował, że w maju tego roku Constar sprzedawał 166 ton wyrobów, a w sierpniu prawdopodobnie sprzeda 420 ton wędlin.

"Marka Constar utraciła zaufanie, ale nie na tyle, by wycofać ją z rynku" - uważa Dominik.

W opinii prezesa Polskiego Związku Producentów, Eksporterów, i Importerów Mięsa "Polskie Mięso" Witolda Choińskiego, odzyskanie zaufania do marki jest możliwe.

Nowy dyrektor zarządzający zakładów Constar dr Jacek Leonkiewicz (do niedawna pracownik Głównego Inspektoratu Weterynarii - PAP) podkreślił, że firma zmieniła procedury kontrolne. Produkcja jest pod stałym nadzorem weterynaryjnym i sanitarnym.

Choiński uważa, że zmiana procedur kontrolnych i ich przestrzeganie poprawi postrzeganie marki. Dodał, że jest to analogiczna sprawa do wykrycia BSE w Wielkiej Brytanii. Początkowo nikt nie chciał kupować angielskiego mięsa, a obecnie cała Europa kupuje wołowinę w Anglii i jest ona uważana za najbezpieczniejszą w Unii. Stworzone zostały tam takie systemy, które nie pozwalają na przemknięcie żadnej zarażonej sztuki bydła.   

Natomiast tempo wzrostu sprzedaży produktów, w opinii Choińskiego, będzie zależało od tego, jaką politykę cenową i promocyjną przyjmie firma.  

Zakłady Mięsne w Starachowicach należą do grupy Animex, której właścicielem jest amerykańska firma Smithfield Foods.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane