Coraz lepiej oceniamy ZUS

GN
opublikowano: 28-03-2007, 00:00

27 proc. badanych uważa, że poziom obsługi Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) jest na najwyższym poziomie — wynika z badań przeprowadzonych przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. To o 9 proc. więcej niż przed rokiem, co oznacza, że ZUS najszybciej z instytucji publicznych poprawia jakość obsługi.

— Cieszę się, że klienci dostrzegają nasze wysiłki — mówi Aleksandra Wiktorow, prezes ZUS.

Ponad 80 proc. uważa, że ZUS dobrze informuje o sposobie załatwiania spraw (w 2005 r. tylko 37 proc.), a 72 proc., że załatwienie sprawy przebiegało sprawnie.

1,5 tys. osób oceniło wizerunek urzędu miasta, urzędu wojewódzkiego, powiatowego urzędu pracy, urzędu skarbowego, starostwa oraz ZUS.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GN

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu