Coraz lepsze nastroje konsumentów

DI
opublikowano: 16-07-2008, 00:00

W lipcu poprawiły się wszystkie wskaźniki obrazujące nastroje konsumenckie — wynika z najnowszych badań koniunktury Pentora. Wskaźnik klimatu konsumenckiego (obrazuje uśrednioną wartość indeksu percepcji ekonomicznej kraju oraz indeksu kondycji finansowej gospodarstw domowych) wzrósł w porównaniu z czerwcem o 3,4 pkt do 7,6 pkt (o taki odsetek wypowiedzi optymistyczne przewyższają negatywne).

— W lipcu osoby o negatywnym ustosunkowaniu wobec obecnej sytuacji ekonomicznej Polski (pesymiści, zrezygnowani, sfrustrowani) stanowią 29,5 proc. społeczeństwa. 70,5 proc. Polaków pozytywnie odbiera sytuację ekonomiczną Polski — wynika z badania nastrojów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu