Creepy Jar odpala Green Hell

GSU
aktualizacja: 16-05-2018, 11:32

Creepy Jar, który do końca czerwca liczy na debiut na NewConnect, wystartował ze światową kampanią promocyjną swojej gry Green Hell. Premiera symulatora przetrwania na PC planowa jest latem bieżącego roku.

Światowa kampania promocyjna gry rozpoczęła się m.in. w takich kanałach jak IGN, Twitch, czy Steam. 

– Gra jest praktycznie gotowa, dlatego wszystkie pokazywane materiały, to materiały z gameplay’a - móiw Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.

Green Hell to gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać.

- Green Hell można porównać do The Forest, Long Dark, Stranded Deep, każda z nich sprzedała się w minimum 1 mln egzemplarzy a niektóre z nich zbliżają się do 4 mln sprzednaych egzemplarzy- mówi Marek Soból. 

W miniony piątek Creepy Jar złożył wniosek o dopuszczenie akcji do obrotu na rynku New Connect. W ramach przeprowadzonej w IV kw. oferty publicznej spółka pozyskała 2,1 mln zł. Redukcja zapisów w transzy inwestorów indywidulanych wyniosła 38,5 proc.. Akcje spółki sprzdawane były po 65 zł, co implikuje wycenę na poziomie nieco ponad 40 mln zł.  

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Creepy Jar odpala Green Hell