Creepy Jar sprzedał już ponad 150 tys. szt. gry Green Hell w wersji early access i ze spokojem ocenia prognozę sprzedaży 300 tys. kopii.
Creepy Jar w 2018 r. wypracował 2,3 mln zł zysku netto i 3,45 mln zł przychodów. To efekt dobrego przyjęcia gry spółki - Green Hell, której premiera w wersji early acces odbyła się pod koniec sierpnia.
- Jesteśmy spokojni, jeśli chodzi o prognozowane 300 tys. sprzedanych kopii. Do czasu premiery pełnej wersji nie chcemy zmieniać prognoz, chcę jednak podkreślić, że nie uwzględniały one tzw. trybu co-op i sprzedaży w wersji na konsole. Będziemy śledzić sytuację i reagować –mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
Premiera pełnej wersji Green Hell planowana jest na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2019 r. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie trybu co-op a następnie wersji konsolowych.
– Plany te są niezagrożone. Jesteśmy na finiszu. Wishlista puchnie a oceny graczy, których wciąż przybywa są cały czas na niespotykanie wysokim poziomie w przypadku gry w wersji early access. To wszystko napawa nas sporym optymizmem przed premierą pełnej wersji – mów prezes.
Green Hell zadebiutował w wersji early access 29 sierpnia 2018 r. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Grę na Steam oceniło ponad 2,5 tys graczy, a średnia ocen to ponad 8.5.
Podpis: Grzegorz Suteniec