Cropptown wynajął kolejną powierzchnię

DK
28-06-2005, 00:00

We wrocławskim centrum handlowo-rozrywkowym Pasaż Grunowaldzki otwarto nowy sklep Cropptown. To salon dla młodzieży w wieku 13-20 lat, która może tu kupić ubrania takich marek

jak: Cropp, Quicksilver, Hawk, Roxy, Moro, Jigga, Etnie czy Kangol.

Cropptown funkcjonuje na rynku od marca 2004 r. Obecnie firma dysponuje 43 salonami o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. Do końca 2005 r. zamierza otworzyć 15 kolejnych salonów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Cropptown wynajął kolejną powierzchnię