CSR Firmy wspierają młodych liderów

DCZ
12-02-2010, 00:00

Firmy wspierają młodych liderów

Wśród 1500 delegatów na konferencji One Young Word w Londynie będą: Natalia Kątny, Natalia Krajewska, Dominika Kret i Jacek Hutyra. Wezmą udział w rozmowach o ekologii, konfliktach zbrojnych, globalnym biznesie, mediach i dialogu międzykulturowym. Celem One Young World jest stworzenie globalnej społeczności najbardziej obiecujących przedstawicieli młodego pokolenia. W grudniu 2009 r. "The Economist" uznał tę kampanię za jedną z najlepszych akcji CSR w historii. W Polsce One Young World wspierają Euro RSCG Poland, Europejski Fundusz Leasingowy, Samsung Electronics Polska i Telekomunikacja Polska.

Udział w inicjatywie korzyść także dla pracowników firm.

— Zaszczyt reprezentowania kraju i firmy w ponadnarodowym projekcie o uniwersalnym przesłaniu, nawiązanie międzynarodowych przyjaźni, zdobycie unikalnego doświadczenia, zawarcie wielu interesujących znajomości z przyszłymi liderami polityki i biznesu, spotkanie z wyjątkowymi osobistościami o ogólnoświatowym autorytecie i realizacja projektów pod ich patronatem — wymienia Małgorzata Miętek, menedżer HR w Samsung Electronics Polska.

— Dla Natalii Kątny, która została wyłoniona w naszej firmie, to także okazja do rozwoju osobistego. Będziemy przyglądać się jej postępom jako młodego lidera. Dodatkowym wyróżnieniem było ogłoszenie jej zwycięstwa na forum całej firmy podczas dorocznego spotkania wszystkich pracowników — dodaje Liwia Kwiecień, dyrektor departamentu zasobów ludzkich w Europejskim Funduszu Leasingowym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / CSR Firmy wspierają młodych liderów