Cukierek to znak towarowy

DI
opublikowano: 28-01-2014, 00:00

Firmie King, producentowi znanych gier mobilnych, udało się zarejestrować słowo "candy"

Firmie King, producentowi znanych gier mobilnych, udało się zarejestrować w US Patent and Trademark Office słowo „cukierek” (ang. candy) jako znak towarowy. Orzeczenie sprawia, że King ma teraz prawa do tego słowa w odniesieniu nie tylko do gier, ale także usług edukacyjnych i ubrań.

Portal Entrepreneur poinformował, że popularna gra „Candy Crush Saga” przynosi producentowi niemal 1 mln USD przychodów dziennie. W listopadzie King ogłosił, że gra została ściągnięta już przez 500 mln użytkowników Facebooka i urządzeń mobilnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Cukierek to znak towarowy