Czytasz dzięki

Cyfrowa transformacja, czyli nowa normalność w bankach

  • Materiał partnera
opublikowano: 12-10-2020, 09:39

Pandemia zmieniła zachowania klientów i realia prowadzenia biznesu. Banki odpowiadają na tę rewolucję poprzez kolejny skok technologiczny oraz zmianę niektórych elementów modelu biznesowego. Na znaczeniu jeszcze bardziej zyskują innowacje w obszarach takich jak ucyfrowienie procesów wewnętrznych i kanałów komunikacji z klientami, analityka danych czy cyberbezpieczeństwo. W tym kontekście tradycyjne instytucje finansowe oraz fintechy, obserwując zmieniające się oczekiwania konsumentów i otoczenie gospodarcze, muszą dalej inwestować w nowoczesne technologie, biorąc pod uwagę, że „nowa normalność” może przynieść kolejne wyzwania, na które będzie trzeba szybko reagować.

Zobacz więcej

W przeciwieństwie do poprzednich edycji, tegoroczny EKF odbędzie się w przestrzeni wirtualnej.

Eksperci w składzie: Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację Mastercard Europe, Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Systemu Płatności BLIK, Adami Miziołek Country Manager Twisto, Marek Tomczuk, wiceprezes Pekao SA, podczas debaty „Cyfrowa transformacja, czyli nowa normalność w bankach” podyskutują m.in. o wpływie COVID na branżę bankową, skokowym rozwoju e-commerce i zmianie oczekiwań i zachowań klientów, również w sferze usług finansowych, czy o tym w jaki sposób banki mogą nowe zachowania klientów przekuć w nawyki i je monetyzować.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane