Czas zysków dla portali randkowych

ŁO, marketwatch.com
31-12-2013, 16:08

Miłość też jest biznesem, a grudzień jest w tym biznesie czasem największego ruchu w interesie.

Portal MarketWatch podaje, że okres między amerykańskim Świętem Dziękczynienia a Sylwestrem jest czasem największego ruchu w serwisach randkowych. Tego typu portale notują wtedy skok aktywności użytkowników urządzeń mobilnych.  

fot. iStock
Zobacz więcej

fot. iStock

Zoosk, aplikacja randkowa zauważa wzrost subskrypcji w ciągu dwóch tygodni po Świętach aż o 26 proc. Grindr, aplikacja skierowana do gejów, 25 grudnia notuje wzrost aktywności o 30-50 proc. Match.com, inny popularny serwis randkowy, informuje, że między 26 grudnia a 24 lutego liczba nowych członków wzrasta o 25-30 proc. 

Co ciekawe, aplikacje randkowe cieszą się większą popularnością nie tylko w dni świąteczne, ale także w czasie, gdy masy pracowników nie mogą iść do pracy. MarketWatch wspomina o październikowym "government shutdown", kiedy 800 tys. pracowników instytucji federalnych miało przymusową przerwę w pracy.

Efekt widać choćby po wynikach gry "Carousel" dostępnej dla członków Zoosk. Gra wyświetla losowo profile ludzi, a gracz wybiera te z nich, które go interesują. Klikalność w profile osób, z którymi gracze chcieliby się spotkać wzrosła w czasie niemocy budżetowej rządu o 110 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, marketwatch.com

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Czas zysków dla portali randkowych