Czerwony Kapturek wart Złotej Strzały

KAJ
opublikowano: 23-06-2006, 00:00

Znamy już tegorocznych laureatów konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Jedna z nagród przypadła „Pulsowi Biznesu”.

Tłumy marketingowców i nie tylko, nawiedziły w środę wieczorem warszawską Fabrykę Trzciny. To tu, podczas uroczystej gali, rozdano nagrody dla najlepszych agencji i przedsięwzięć marketingowych w 2005 r. Łącznie przyznano 22 statuetki Golden Arrow. Jedna z nich powędrowała w ręce Michała Witkowskiego, dyrektora ds. marketingu Bonnier Business (Polska), wydawcy „Pulsu Biznesu”. Uznanie w oczach jurorów znalazła akcja przygotowana wspólnie z krakowską agencją Eskadra, czyli „Czerwony Kapturek — promocja prenumeraty 2005”.

— Osią tego pomysłu było dostarczenie przez animatorki, czyli Czerwone Kapturki, świeżego egzemplarza gazety wraz z porannym śniadaniem do ówczesnych czytelników. Zachęcaliśmy ich przy tym do przedłużenia prenumeraty — tłumaczył Michał Witkowski.

Efekt akcji? Zwiększenie o 30 proc. liczby osób przedłużających prenumeratę oraz liczne grono nowych czytelników „Pulsu Biznesu”.

Nagrodę Grand Prix otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za program lojalnościowy „Farmaceuta XXI wieku”, przygotowany dla Polfy Kutno, a adresowany do aptek. W ramach tej akcji agencja m.in. wydała specjalną powieść w odcinkach i wykorzystała e-mailing oraz sms-y. W ten sposób plany sprzedażowe udało się przekroczyć aż czterokrotnie. A w kuluarach zastanawiano się, jak wysoki byłby ten współczynnik, gdyby i do tej akcji włączyć Czerwone Kapturki...

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu