Czwórka finalistów

MAZ
14-07-2008, 00:00

W tegorocznym konkursie Stevie International Business Award wyróżniono trzy polskie agencje PR i filię Bayera.

W tegorocznym konkursie Stevie International Business Award wyróżniono trzy polskie agencje PR i filię Bayera.

W kategorii najlepsza europejska kampania informacyjna wyróżnienia zdobyły agencje On Board PR i Publicis Consultants Rowland. Pierwsza za zrealizowany na zlecenie NSZZ Solidarność projekt „Niskie płace barierą rozwoju Polski”, druga za wspólną ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji kampanię parkingową „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”.

Trzecią polską agencją nagrodzoną w konkursie jest Partner of Promotion, którego uznano za jedną z najlepszych agencji PR i doceniono — w kategorii najlepszy projekt w zakresie relacji inwestorskich — za komunikację marki Gadu-Gadu.

W kategorii najlepszy program CSR doceniono kampanię „Promocja zrównoważonego rozwoju”, przeprowadzoną przez polską filię niemieckiego producenta farmaceutyków — firmę Bayer. Elementami tej kampanii były m.in.: konkurs fotograficzny dla młodzieży w wieku 12-18 lat i dla dorosłych oraz debata ekologiczna dla specjalistów, naukowców, studentów i mediów branżowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Czwórka finalistów