Czy wiesz,że… bank pomaga przedsiębiorcom w sprawach urzędowych?

Materiał partnera cyklu
27-10-2011, 00:00

Prowadzenie działalności gospodarczej nieodzownie wiąże się z załatwianiem spraw w urzędach. W wielu wypadkach pisma z gminy czy urzędu skarbowego zaskakują przedsiębiorcę i powodują zdenerwowanie, bo problemu zwykle nie da się od ręki wyjaśnić. Dlatego Idea Bank stworzył specjalne concierge, do którego może się zwrócić przedsiębiorca, który szuka szybkiej pomocy w sprawie administracyjnej.

W jakich sytuacjach może uzyskać fachową pomoc? Na przykład, gdy otrzyma zawiadomienie z ZUS o zaległości w składkach lub z urzędu skarbowego o źle wypełnionej deklaracji podatkowej.

Na poradę mogą też liczyć przedsiębiorcy, którzy potrzebują określonego zaświadczenia i nie wiedzą, gdzie się po nie zgłosić. Concierge nie pomoże jednak w innej sprawie niż urzędowa, na przykład nie odpowie na pytanie, czy lepiej kupić, czy wynająć lokal na biuro.

Dzwoniąc pod numer infolinii Idea Banku, przedsiębiorca łączy się z asystentem concierge – osobą, która dysponuje wiedzą z zakresu księgowości, prawa i podatków. Z jego pomocą może szybko wyjaśnić sprawę. Centrum ma też dedykowaną księgową i prawnika.

W trudniejszych przypadkach może się pojawić koniecznośćosobistego kontaktu przedsiębiorcy z doradcą, dostarczenia dokumentów czy wreszcie przekazania pracownikowi banku pełnomocnictwa do załatwienia sprawy w urzędzie. Usługa jest bezpłatna. Mogą z niej korzystać klienci banku posiadający np. darmowe konto, lokatę czy kredyt firmowy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Czy wiesz,że… bank pomaga przedsiębiorcom w sprawach urzędowych?