Czy wiesz, że... wygenerujesz szanse sprzedaży, dzięki historii kontaktów Klientów?

Materiał partnera cyklu
03-11-2011, 00:00

Wiedza o kliencie jest bezcenna. Właścicielowi podpowiada, w którym kierunku angażować największe zasoby w firmie, a dobremu handlowcowi pozwala przygotować indywidualną ofertę, co bardzo podnosi skuteczność sprzedaży.

Czy można podobne podejście zastosować do wielu klientów, przygotowując działania marketingowe? Jak zbierać i wykorzystać wiedzę o klientach, aby przygotować indywidualną ofertę?

Podczas spotkania online przedstawimy narzędzia pakietu Microsoft Office 2010, które m.in.: ułatwią zbieranie danych o klientach pokażą, jak wykorzystać te dane w działalności sprzedażowej lub marketingowej automatyzują proces zbierania informacji pokazują, jak szybko analizować dane za pomocą Outlook z dodatkiem Business Contact Manager.

Zapraszamy na bezpłatny warsztat online 9 listopada o godzinie 11, gdzie zaprezentujemy praktyczne zastosowanie dodatku Business Contact Manager programu Outlook 2010, który udostępnia nowy inrerfejs, narzedzia do zarządzania projektami oraz nowe narzędzia marketingowe. Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://www. microsoft.com/poland/msp/ warsztaty-online.aspx.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Czy wiesz, że... wygenerujesz szanse sprzedaży, dzięki historii kontaktów Klientów?