Czym zadziwić i przyciągnąć

DCZ
opublikowano: 30-03-2007, 00:00

Polskie firmy zaczynają sięgać po nieszablonowe sposoby rekrutacji. W centralnych miejscach Warszawy ukazały się billboardy z zagadkami sprawdzającymi zdolności kreatywnego myślenia, np.: „Jak byś ocenił wartość światowego rynku satelitów komunikacyjnych” albo „Dlaczego pokrywy studzienek kanalizacyjnych są okrągłe”.

— Ogłoszenia rekrutacyjne w prasie nie przynosiły oczekiwanych skutków. Postanowiliśmy więc sięgnąć po metody sprawdzone w USA, a nieznane jeszcze w Polsce. Pierwsze echa są optymistyczne. Chcemy pokazać, że w Polsce są firmy, które szukają młodych, otwartych i kreatywnych osób i potrafią je docenić — mówi Witold Hruzewicz, partner zarządzający w firmie Azimutus Associates, która umieściła zagadki na billboardach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu