Dachser: usługi logistyczne dla eksporterów

Materiał sponsorowany
opublikowano: 12-05-2014, 00:00

KOMENTARZ PARTNERA RELACJI

Mimo dobrej kondycji polskiego eksportu oraz pozytywnych prognoz, wielu przedsiębiorców nadal ma obawy przed wejściem na nowe rynki. Główne problemy, jakie widzą, to nieznajomość zagranicznych rynków, ich zróżnicowana specyfika, brak lokalnych przedstawicieli i sprawdzonych kanałów dystrybucji oraz wymagające regulacje prawne. Niewielu z nich ma jednak świadomość, że większość z wymienionych problemów może być rozwiązana przez odpowiedniego operatora logistycznego.

Aby eksportować, nie zawsze trzeba inwestować w zagraniczne biura i przedstawicielstwa. Aktualnym trendem jest outsourcing obszarów, w których firma się nie specjalizuje, np. logistyki. Nasi pracownicy w lokalnych oddziałach doskonale znają warunki prawne oraz specyfikę rynku docelowego, posługują się również lokalnym językiem, co znacznie ułatwia dopełnienie wszelkich formalności i rozwiązanie ewentualnych problemów.

Dachser jako jedyny operator logistyczny na rynku dysponuje jednym, uniwersalnym systemem we wszystkich oddziałach. Oznacza to, że przesyłka nadana w Polsce będzie widniała pod tym samym numerem w każdym kraju, w którym Dachser prowadzi działalność. Sposób działania podczas przewozu jest identyczny w każdym kraju, ponieważ wszystkie oddziały Dachser w Europie mają te same procedury i procesy oraz jedną strukturę organizacyjną. Jest to ogromna wartość dla naszych klientów, których możemy obsługiwać globalnie. Dodatkowo proponujemy klientom unikalne rozwiązania, ułatwiające sprzedaż ich towarów na nowych rynkach.

Obecnie Dachser w Polsce realizuje ponad 50 międzynarodowych połączeń dziennie, dzięki czemu dociera do wszystkich zakątkówEuropy (w tym również na Bałkany). Nawet jeśli z oddziałem w Europie nie mamy bezpośredniego połączenia, to dostawa do klienta realizowana jest za pośrednictwem jednego z 3 eurohubów (Bratysława, Clermond-Ferrand i Überherrn/Saarland). Dzięki naszej znajomości lokalnych rynków, ich specyfiki i potencjalnych problemów, jakie mogą stanąć przed polskimi eksporterami, możemy być bardzo pomocnym partnerem biznesowym.

Grzegorz Lichocik prezes zarządu Dachser Sp. z o.o.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał sponsorowany

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu