Daewoo FSO: dostawcy tracą rynek

Magdalena Lewicka, Tomasz Krzyżanowski
opublikowano: 25-06-1999, 00:00

Daewoo FSO: dostawcy tracą rynekZAGADKA POLONEZA: Trudno przewidzieć, jak długo kierowane przez Jin Chul Suka zakłady Daewoo będą jeszcze chciały produkować Poloneza, którego sprzedaż mimo kolejnych modernizacji systematycznie sprzeda.fot. BSZnaczny spadek sprzedaży Poloneza po raz kolejny zagraża co najmniej kilkunastu krajowym producentom części samochodowych. Do wstrzymania produkcji tego auta doszło już dwukrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat. Dostawcy części do Poloneza szukają zatem innych zamówień.Po raz ostatni Daewoo wstrzymało produkcję Poloneza na początku roku, ale od marca ją wznowiło. Przedstawiciele...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Daewoo FSO: dostawcy tracą rynek