Daewoo straszy konkurentów

RB
opublikowano: 12-06-2008, 00:00

Daewoo Electronics, koreański producent elektroniki użytkowej, który wytwarza w podwarszawskim Pruszkowie telewizory, zamierza zwiększyć moce oraz udziały w polskim rynku. Pomogą w tym strategiczni udziałowcy. Będą to fundusze Morgan Stanley i Merrill Lynch.

— Podpisanie umowy nastąpi pod koniec lipca — mówi Seung Chang Lee, prezes Daewoo Electronics. W tym roku koncern chce zwiększyć udział w rynku telewizorów do 10 proc. Pod względem ceny i jakości nie mamy sobie równych — mówi Seung Chang Lee. W ubiegłym roku Daewoo sprzedało 275,4 tys. telewizorów, w tym do klientów trafiło już 119 tys. Konkurenci mają się nas bać mówi Jerzy Borowik, szef sprzedaży i marketingu

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu