Darmowe audyty marketingowe dla początkujących firm

SACH, PAP
opublikowano: 10-04-2012, 00:00

Nawet 120 firm może skorzystać z darmowych badań marketingowych. Warunek: muszą działać krócej niż trzy lata.

Szansę na bezpłatne wsparcie daje przedsiębiorcom współfinansowany z pieniędzy Unii Europejskiej projekt Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF). Został on przygotowany z myślą o firmach z całej Polski, które mają staż krótszy niż trzy lata i mogą korzystać z pomocy de minimis. Projekt AMMF zakłada, że eksperci marketingu spotykają się z właścicielami i pracownikami firm, zanalizują sposób ich działania, a potem wskażą mocne i słabe strony produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwa. Następnie przygotowują raport, w którym dadzą wskazówki, jakie działania powinny podjąć przedsiębiorcy, aby informacje o firmach były bardziej skuteczne i docierały do jak największej liczby klientów. W AMMF już wzięło udział kilkadziesiąt firm. Nabór będzie prowadzony do wyczerpania miejsc, a o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Aby skorzystać z usługi, trzeba pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie projektu: www.ammf.pl. Przedsięwzięcie realizuje konsorcjum, w skład którego wchodzą Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości, Agencja Rozwoju Lokalnego i Kielecki Park Technologiczny. Budżet projektu to 3 mln zł, z czego 85 proc. finansuje Unia Europejska w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SACH, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu