DB PBC nareszcie na ścieżce wzrostu

BT
opublikowano: 06-02-2007, 00:00

Nowy segment klientów, placówki franczyzowe i nowe produkty — to plany DB PBC na ten rok.

Nowy segment klientów, placówki franczyzowe i nowe produkty — to plany DB PBC na ten rok.

DB PBC, detaliczny bank należący do grupy Deutsche Banku, w końcu na plusie i w końcu na szybkiej ścieżce wzrostu. Dziś spółka przedstawi wyniki za ubiegły rok i plany na obecny. Z danych wynika, że 2006 r. był rekordowy. Zysk netto przekroczył 20 mln zł, wobec ujemnego wyniku przed rokiem. Bank obsługuje 100 tys. klientów, co oznacza 15-procentowy wzrost w stosunku do 2005 r. Portfel kredytowy przekroczył 3,2 mld zł. DB PBC planuje do końca 2008 r. podwoić liczbę klientów. Pomoże w tym rozbudowa sieci. W tym kwartale bank zakończy jej podwajanie — do 65 placówek. Chce też wejść na rynek kredytów konsumpcyjnych dla masowych klientów. Do obsługi nowego segmentu buduje nową sieć. Nie wyklucza też franczyzowej. DB PBC wprowadzi nowe produkty, np. kartę kredytową. Kapitału na realizację tych planów mu nie zabraknie, gdyż dostał od inwestora 200 mln zł, dzięki czemu jego fundusze własne wzrosły do 400 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BT

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy