Debiut dnia: wszyscy dzwonili do Call Center Tools

MZAT
opublikowano: 05-07-2011, 00:00

82. tegoroczny debiutant na NewConnect, Call Center Tools (CCT), zaczął nietypowo — w czasie inauguracyjnej sesji żaden papier warszawskiej spółki nie zmienił właściciela. Powodem było zawieszenie notowań z powodu zbyt dużego wzrostu ceny.

CCT, zarządzane przez Wojciecha Wiechnika, zajmuje się wparciem dla call center i rozwijaniem narzędzi telemarketingowych. Z oferty prywatnej, poprzedzającej debiut, spółka zebrała 0,5 mln zł. Według jej szacunków, w całym kraju działa około 1500 call center, a rynek rośnie o prawie 15 proc. rocznie. Po debiucie CCT na małym parkiecie są już 263 spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZAT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu