Deloitte przyznaje, że hakerzy wykradali dane klientów

AR, Reuters
aktualizacja: 26-09-2017, 11:13

Deloitte padło ofiarą cyberataku, poinformowała w poniedziałek globalna spółka konsultingowa. Spółka zapewnia, że hakerzy mieli dostęp jedynie do danych „niewielkiej liczby klientów”.

W specjalnym oświadczeniu globalna spółka konsultingowa przyznała, że miał miejsce cyberatak na jej systemy informatyczne. Hakerzy złamali zabezpieczenia wewnętrznej platformy mailingowej. Z informacji wynika, że mieli oni dostęp do danych "niewielkiej liczby klientów". Oświadczenie nie zdradza więcej szczegółów na temat incydentu.

Ze śledztwa dziennika „The Guardian”, który opublikował wcześniej raport na temat cyberataków w Deloitte, wynika, że ich celem było wykradzenie informacji o operacjach spółki na amerykańskim rynku oraz, że mogły się one zacząć już w październiku 2016 roku. Spółka nie potwierdziła tych informacji. 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR, Reuters

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Deloitte przyznaje, że hakerzy wykradali dane klientów