Designem do sukcesu

PATRYK STRZELEWICZ członek rady nadzorczej Game Technologies
13-05-2014, 00:00

GLOBALIZACJA

Polskie firmy nie wygrają walki o globalnego klienta technologią. Koncerny amerykańskie, japońskie czy koreańskie wydają na badania i rozwój kwoty dla nas niewyobrażalne i nie dogonimy ich przez dziesięciolecia. Nie wygramy także niskimi kosztami produkcji, ponieważ Azja czy Afryka jeszcze przez dekady będą oferowały tańszą siłę roboczą. Kluczem do sukcesu może być natomiast design, czyli produkcja nie tylko użyteczna, lecz również ładna.

Już w epoce PRL nasi projektanci proponowali naprawdę piękne kształty. Wtedy wiele do życzenia pozostawiała jakość wykonania, ale to była już wina organizacji produkcji oraz materiałów. Współczesne polskie projekty doceniane są w światowych konkursach, takich jak np. iF Design Award. Zamożny klient chce otaczać się przedmiotami ładnymi i płaci za nie więcej. To szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy nie mogą koncentrować się wyłącznie na użyteczności i kosztach produktów, ale muszą pamiętać też o ich wyglądzie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PATRYK STRZELEWICZ członek rady nadzorczej Game Technologies

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Designem do sukcesu