Deutsche Bank doszedł do porozumienia z pracownikami call center

opublikowano: 23-04-2021, 14:41

Związki zawodowe osiągnęły porozumienie z władzami niemieckiego banku ws. wynagrodzeń strajkujących pracowników call center, pisze Reuters.

Deutsche Bank
Deutsche Bank
Andreas Gebert

Porozumienie kończy trwający ponad trzy miesiące spór z 650 pracownikami call center z Berlina i Essen. Ich strajk zaczął się w wyniku wypłat premii związanych z dobrymi wynikami banku inwestycyjnego, którymi nie zostali objęci.

Umowa przewiduje stopniowe wprowadzenie 13. wynagrodzenia oraz podwyżki pensji o ok. 2,7 proc. rocznie. Według przedstawicieli związków zawodowych, pracownicy call center należą do najniżej opłacanego personelu w Deutsche Banku. Ich podstawowe stawki godzinowe zaczynają się od 12 euro.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane