Czytasz dzięki

DHL Parcel gotowy na świąteczny szczyt, prognozowane dalsze wzrosty na rynku e-commerce

Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL Parcel
opublikowano: 23-09-2020, 22:00

Niewątpliwie jednym z kluczowych kierunków, w których podążają rynkowe zmiany, jest dalszy wzrost sektora sprzedaży internetowej.

Rozwój rynku e-commerce to efekt rewolucji cyfrowej i powszechnej digitalizacji. Polacy stali się jeszcze bardziej otwarci na zakupy w sklepach internetowych. Te z kolei wprowadzają wiele usprawnień, aby stały się jeszcze wygodniejsze i szybsze. Ważne jest również, by zakupy online były bezpiecznie doręczone, a to już nasza specjalność. Zgodnie z analizami DHL Parcel Polska paczki e-commerce stanowią około 60 proc. wszystkich obsługiwanych przez nas przesyłek.

Rozwój rynku e-commerce stawia przed operatorami kurierskimi nowe wyzwania, a co za tym — idzie potrzebę wdrażania innowacji i zautomatyzowanych procesów zaprojektowanych według potrzeb klienta. Ogromne znaczenie dla branży e-commerce ma precyzyjnie zaprojektowana sieć infrastruktury krajowej i otwartość na indywidualne oczekiwania parterów biznesowych. Optymalna lokalizacja centrów sortowania i terminali, bieżące dostosowywanie obsady i tras kurierskich do posiadanego wolumenu, umiejętność dopasowania profilu operacji magazynowych do potrzeb klienta — to również czynniki, które

w znacznej mierze decydują o wydajności operacji i efektywnej obsłudze sektora e-commerce. Kompleksowy system powiadomień, track and trace, samodzielne zarządzanie dostawą, w pełni zautomatyzowane sortownie przesyłek — biznes DHL Parcel oparty jest na konsekwentnie wdrażanej digitalizacji i najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Dużą przewagą jest także szeroka sieć punktów partnerskich, która obecnie liczy aż 9 tys. lokalizacji. W punkcie można szybko i wygodnie nadać lub odebrać przesyłkę. Coraz więcej klientów korzysta także z serwisu online DHL dla Ciebie, by samodzielnie nadać paczkę w mniej niż trzy minuty.

Zbliżamy się do świątecznego szczytu paczkowego, czyli okresu, w którym notujemy szczególnie wysokie wolumeny. Pytanie, jakie najczęściej zadają klienci zamawiający paczkę w tym czasie, brzmi: „Czy mój prezent na pewno dotrze na święta”?. Uprzedzając tegoroczne pytania, deklaruję, że oddając przesyłki w nasze ręce, można być pewnym doręczenia na czas. Przygotowujemy się do szczytu z wielomiesięcznym wyprzedzeniem, by wszyscy nasi klienci, nawet ci, którzy zamówią świąteczne upominki zdecydowanie później niż planowali, mogli spać spokojnie. Zapewniam, że zdążymy na czas. Doskonale znamy naszych odbiorców. Prowadzimy regularne badania satysfakcji i analizujemy ich priorytety. Zaufanie klientów zobowiązuje, dlatego nasze wyróżniki to najwyższa jakość doręczeń, pełna uważność na potrzeby odbiorców oraz gwarancja bezpiecznej i pewnej dostawy w ustalonym czasie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL Parcel

Polecane