Czytasz dzięki

Discopolowy hit MediaMarktu

opublikowano: 21-07-2020, 22:00

— Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza — twierdzi Ewelina Piątek, menedżer ds. marketingu w MediaMarkcie.

To z tego powodu popularny brand zaangażował do letniej kampanii Zenka Martyniuka, który zachęca klientów do zakupów w rytm melodii swojego największego hitu. Akcja z gwiazdorem disco polo wzbudza duże emocje, ale dzięki temu już stała się najbardziej popularna z dotychczasowych kampanii sieci. W ciągu tygodnia od premiery przyciągnęła 2,5 mln unikatowych użytkowników.

— Branża retail, szczególnie w segmencie elektroniki użytkowej, jest bardzo trudna. Klient otrzymuje ogromne ilości informacji i ofert, więc chodzi o to, żeby umieć wyróżnić się na tle konkurencji. Nasza marka robi to od ponad 20 lat — intrygujemy klientów, nie opowiadamy tylko o cechach i cenie produktu, ale też pokazujemy im interesujące, inspirujące i prowokujące reklamy — mówi Ewelina Piątek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane